Aktualizacja informacji z dnia 25.09.2015Deklaracja dostępności - otwórz link >>>SzczecinObsługa ubezpieczonych odbywa się w Sali Obsługi Klienta, na poziomie pierwszego piętra, na prawo od wejścia głównego. Podjazd. Podjazd dla wózków prowadzi do Sali Obsługi Klienta. Parking. Parking z oznakowanymi miejscami dla niepełnosprawnych znajduje się przed budynkiem. Uwaga! W okresie epidemii, P.T. Klienci nie mają dostępu do windy. Język migowy. W siedzibie w Szczecinie dwoje pracowników ukończyło I stopień kursu języka migowego i są w trakcie II stopnia szkolenia. W sprawach bardziej skomplikowanych należy złożyć wniosek o usługę tłumacza języka migowego PJM, SJM lub SKOGN. Zobacz więcej Przewijak dla niemowląt. Miejsce do przewijania niemowląt znajduje się w oznakowanym pomieszczeniu wyposażonym w przewijak, sanitariat, umywalkę. Klucz do niego można pobrać w sali obsługi interesantów, przy kontuarze. Pomieszczenie z przewijakiem jest wystarczająco duże, by zmieścił się tam również wózek dziecięcy. Toaleta dla niepełnosprawnych. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, na lewo od wejścia głównego; klucz do toalety należy pobrać u pracowników ochrony, na prawo od wejścia. |
KoszalinObsługa klientów odbywa się na parterze. wniosek o usługę tłumacza języka migowego PJM, SJM lub SKOGN należy złożyć z wyprzedzeniem. Otwórz link do informacji |
PyrzyceDo drzwi wejściowych prowadzi podjazd, który znajduje się po prawej stronie budynku. Na poziomie podwyższonego parteru znajdują się sale obsługi ubezpieczonych. Przed budynkiem starostwa jest obszerny parking z wyznaczonymi miejscami na pojazdy osób niepełnosprawnych. |
|