logo

Pilne Jedziesz do uzdrowiska? Zadzwoń w dwa miejsca! A potem zrób test - nie wcześniej, niż 6 dni przed rozpoczęciem turnusu! Opieka zdrowotna w okresie epidemii. Teleporady lekarza rodzinnego i lekarza specjalisty, gdzie leczyć bolący ząb Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Telefoniczna Informacja Pacjenta 800-190-590 - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem Zamknij

Dla pacjenta

Drukuj

Dla pacjenta

Czas oczekiwania na wizytę i profesjonalizm personelu najważniejsze dla pacjentów - NFZ opracował wyniki pilotażowej ankiety badającej poziom satysfakcji pacjenta POZ

29.02.2016

Najbardziej istotne dla pacjentów korzystających z opieki lekarza POZ są profesjonalizm personelu medycznego oraz czas oczekiwania na wizytę u lekarza – wynika z przeprowadzonej przez NFZ ankiety Badanie Satysfakcji Pacjenta Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Ankietę wypełniło ponad 35 tys. osób.

Zobacz więcej na stronie internetowej Centrali NFZ - otwórz link do informacji

 

Biuro prasowe ZOW NFZ

 

Wszystkie aktualności