Aktualizacja 05.11.2018
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z remontem sali obsługi świadczeniobiorców w siedzibie ZOW NFZ w Szczecinie (od 5 listopada do połowy grudnia br.), wszystkie czynności związane z obsługą interesantów są wykonywane w tymczasowych pomieszczeniach:
Informujemy również, że przy punkcie kancelaryjnym dostępna jest specjalnie oznakowana skrzynka podawcza, dzięki której można przekazać sprawę do załatwienia bez potrzeby czekania na obsługę przy stanowisku. Do skrzynki można wrzucić: wniosek o EKUZ, zlecenie na wyrób medyczny, skierowanie do uzdrowiska, formularz unijny.
Z uwagi na utrudnienia, namawiamy Państwa do korespondencyjnego załatwiania następujących spraw, niewymagających osobistej wizyty w Oddziale NFZ:
Adres: Zachodniopomorski Oddział NFZ, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin
Wniosek o EKUZ można pobrać ze strony internetowej ZOW NFZ - otwórz link lub na miejscu, w NFZ.
Wszystkie sprawy przekazane korespondencyjnie lub do skrzynki podawczej zostaną załatwione rzetelnie i niezwłocznie, a dokumenty odesłane pocztą! Za powstałe utrudnienia – przepraszamy! Postaramy się, by trwały jak najkrócej.
Nowa Sala Obsługi Świadczeniobiorców, którą planujemy oddać do Państwa użytku w grudniu 2018 roku, będzie nowocześniejsza i bardziej funkcjonalna, zostanie wyposażona w wygodne i estetyczne meble. Dzięki niej zapewnimy większą poufność przy załatwianiu spraw, spełnimy warunki wynikające z wymogów RODO.
Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy jednocześnie, by - o ile to możliwe - do czasu oddania do użytku nowej sali, sprawy załatwiać korespondencyjnie lub przekazując je do skrzynki podawczej.
Dalsze prace, które nie będą się wiązać z tak poważną reorganizacją stanowisk, planowane są na początek 2019 roku. W styczniu zamontowane zostaną automatycznie przesuwane drzwi, co ułatwi dostęp do pomieszczeń, w tym osobom poruszającym się z wózkami dziecięcymi, na wózkach inwalidzkich, o kulach czy za pomocą balkoników. Modernizacji poddane zostaną również systemy informatyczne, tak by usprawnić i przyspieszyć obsługę interesantów.
Celem działań podjętych przez Narodowy Fundusz Zdrowia jest podwyższenie standardu obsługi klientów Oddziału.
Ostateczny wygląd Sali uzyskamy w marcu 2019 – wtedy przewidziane jest malowanie ścian.
Biuro Prasowe ZOW NFZ
Wszystkie aktualności